Menu
⭸ ΕΙΣΑΓΩΓΗΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ

Όταν οι μειοψηφίες επιβάλλονται στις πλειοψηφίεςτων πολιτών. Η εκπαίδευση των παιδιών μας στη ΛΟΑΤΚΙ παγκόσμια κουλτούρα.

Η Δημοκρατία είναι προφανώς το καλύτερο πολίτευμα, από την αρχαιότητα μέχρι τις μέρες μας, αφού στηρίζεται στις αρχές και τις αξίες, της ισότητας της δικαιοσύνης και τις ατομικές ελευθερίες όλων των πολιτών, όπως και στην ελευθερία του λόγου, συμπεριλαμβάνοντας όλες τις κοινωνικές ομάδες, ακόμακαι των μικρότερων μειοψηφιών και φυσικά η λειτουργία του πολιτεύματος για την […]

Η Δημοκρατία είναι προφανώς το καλύτερο πολίτευμα, από την αρχαιότητα μέχρι τις μέρες μας, αφού στηρίζεται στις αρχές και τις αξίες, της ισότητας της δικαιοσύνης και τις ατομικές ελευθερίες όλων των πολιτών, όπως και στην ελευθερία του λόγου, συμπεριλαμβάνοντας όλες τις κοινωνικές ομάδες, ακόμακαι των μικρότερων μειοψηφιών και φυσικά η λειτουργία του πολιτεύματος για την ψήφιση νόμων και κανόνων, όπως αυτές απορρέουν από το σύνταγμα, γίνεται κατά πλειοψηφία και πάντα με την συμπερίληψη όλων των μειονοτήτων, είτε κοινωνικών, θρησκευτικών κ.λ.π.

Πιστεύω πως δώσαμε με τα παραπάνω, τόσο την ερμηνεία της έννοιας Δημοκρατία, αλλά και την ετυμολογία της ελληνικής αυτής λέξεως, που και εμείς οι νεοέλληνες επιχαίρουμε, πως το αρχαίο αθάνατο πνεύμα, μας έχει διαφοροποίηση από την Δύση, με τις όποιες διαφορές μας σε φιλοσοφικό και υπαρξιακό επίπεδο.

Όπως αυτό που ζούμε το τελευταίο έτος, τόσο στην κοινωνία, όσο και μέσα στο κοινοβούλιο, δεν έχει προηγούμενο. Ο κ. πρωθυπουργός δείχνει με τις δηλώσεις του, αλλά και τα νομοσχέδια που έρχονται κατ’εντολή του στην Βουλή, είτε να αποτελεί και ο ίδιος μέρος της woke ατζέντας, είτε να λειτουργεί ως εντολοδόχος ξένων κέντρων που θέλουν μια παγκόσμια διακυβέρνηση από μια ελίτ ολιγαρχών ή των νικητών τηςπαγκοσμιοποίησης.

Σε όλους αυτούς που θέλουν να μας πείσουν, για την κανονικότητά τους και πως μπορούν να προσβάλλουν με τον χειρότερο τρόπο, αξίες, παραδόσεις του «ευσεβάσιμου έθνους των Ελλήνων». Αναφέρομαι σ’αυτή την  ελάχιστη μειοψηφία, που υπαγορεύει νόμους, για την τεκνοθεσία ομοφυλόφιλων ζευγαριών, για γονέα 1 και γονέα 2, για εξίσωση της πυρηνικής οικογένειας με τα κατασκευάσματα των οικογενειών, που  χειραγωγώντας τα παιδιά από την νηπιακή τους ηλικία, με την υποχρεωτική εκπαίδευση από το δημοτικό, για τα άλλα είδη οικογένειας που υπάρχουν, ενώ στην περίπτωση διαφορετικής άποψης, αυτή ποινικοποιείται.

Οι ταμπέλες ομοφοβικός, ρατσιστής, σκοταδιστής, φονταμενταλιστής, ακροδεξιός κ.λ.π. όλα αυτά τα συμπεριλαμβάνει ο κ. Μητσοτάκης με κυβέρνηση που προέκυψε από μια παράταξη, που από την ίδρυσή της αποτελείται από συντηρητικούς και δημοκρατικούς πολίτες, που στην ολότητά τους πιστεύουν στο τρίπτυχο πατρίδα, θρησκεία, οικογένεια, υφαρπάζοντας την ψήφο τους, για να νομοθετήσει τον γάμο των ομοφυλόφιλων, αλλά το χειρότερο να παγιώσει μέσα από το εκπαιδευτικό σύστημα στα παιδιά μας, ένα νέο μοντέλο οικογένειας και σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης, αντίθετο σε κάθε αξιακό πρότυπο των Ελλήνων.

Φτάσαμε λοιπόν να διαβάζουμε στο μάθημα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης, στην τρίτη δημοτικού, πως η Μαρία έχει δυο μπαμπάδες και ο Πέτρος δυο μαμάδες και αυτό λέγεται οικογένεια. Το χειρότερο, όμως είναι πως αν ένας κηδεμόνας δεν θέλει το παιδί του να συνθλιβεί στον μύλο αυτής της κοινωνικής αλλοτρίωσης, δεν έχει το δικαίωμα να πάρει απαλλαγή από το μάθημα. Όμως αντίθετα, ένας άλλος γονέας μπορεί να απαλλάξει το παιδί του από τα θρησκευτικά και όχι μόνο γιατί είναι  διαφορετικής θρησκείας, αλλά για λόγους συνείδησης.

Στο ερώτημα, γιατί τα παιδιά μας πρέπει από αυτή την ηλικία να διαπαιδαγωγούνται με τα προαναφερθέντα, η απάντηση είναι πως το Δημοκρατικό Πολίτευμα θέλει την συμπερίληψη όλων των ανθρώπων, έτσι ώστε τα παιδιά αυτών των πολιτών να μην δεχτούν μπούλινγκ ή να τα απομονώσουμε.

Ναι, τα παιδιά αυτών που στην ουσία τα αγοράζουν, είτε από παρένθετη μητέρα, είτε μέσω τεκνοθεσίας, δεν φταίνε σε τίποτα να γίνουν δυστυχισμένα αύριο, για το κέφι των ελαχίστων και αυτό αναφέρουν κάποιοι αριθμοί από την ΕΛΣΤΑΤ.

Από την ψήφιση του νομοσχεδίου, για τον γάμο των ομόφυλων ζευγαριών, το πρώτο τετράμηνο είχαμε 44 γάμους και 18 εγγραφές τέκνων, σε όλα τα ληξιαρχεία της χώρας. Άρα λοιπόν, για τους 44 ή 54 ή 104 γάμους του ιδίου φύλου, έπρεπε η ελληνική κοινωνία να ζήσει όλον αυτόν τον εσμό, από τα κυβερνητικά ταϊσμένα ΜΜΕ, αλλά και να είναι αναγκασμένη να ακούει όλες αυτές τις χιλιάδες συζητήσεις από 10 κήνσορες, που φέρουν τον τίτλο του δικαιωματιστή με νεολογισμούς κενού περιεχομένου.

Όμως το αβγό του φιδιού έσπασε και τα παιδιά μας, μέσα στα σχολεία τους, λαμβάνουν ένα εκπαιδευτικό περιεχόμενο, που στο τέλος θα τα έχει εμποτίσει από ιδέες ξένες από κάθε τι ελληνικό και χριστιανικό, ενώ η καθοδήγησή τους θα είναι τέτοια, που δεν θα τους επιτρέπει να έχουν έναν ορθολογιστικό τρόπο σκέψεως, με αποτέλεσμα να γίνονται βορά στα πιο επικίνδυνα και διαστροφικά βίτσια της παγκόσμιας ελίτ που τα προωθεί.

Για εμάς υπάρχει ένας τύπος Οικογένειας που περιλαμβάνει τον άνδρα, την γυναίκα και τα παιδιά της. Στο μάθημα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης, θα πρέπει να αναδεικνύονται πρωτίστως οι αρετές της πατροπαράδοτης οικογένειας και να περνάνε στα παιδιά μας ο αλληλοσεβασμός μεταξύ των δύο φύλων.

Θα πρέπει να περάσουν στα παιδιά μας οι βασικές αρχές της βιολογίας ξεκινώντας από την θεμελιώδη αρχή, «Οι άνθρωποι, όπως και τα περισσότερα θηλαστικά, μπορούν να διαχωριστούν βιολογικά και ανατομικά σε αρσενικά και θηλυκά έχοντας ως βασικό κριτήριο τα γεννητικά τους όργανα, τις ορμόνες και τα χρωμοσώματά τους ή αλλιώς τα λεγόμενα γενετικά τους χαρακτηριστικά. Η βιολογική αναπαραγωγή προκύπτει από το συνδυασμό και τη μείξη των αρσενικών και θηλυκών γενετικών υλικών».

Η ομοφυλοφιλία είναι μια παρέκκλιση κατά την βιολογία, απόδειξη ότι δεν προκαλεί την βιολογική αναπαραγωγή. Αυτός θα πρέπει να είναι ο πυρήνας της εκπαίδευσης των παιδιών μας, με σεβασμό στην διαφορετικότητα χωρίς όμως να την επιδοκιμάζουμε.

Η πολιτεία ωφέλει να προστατεύει και την πλειοψηφία, δηλαδή την παραδοσιακή οικογένεια και να επιλύει τα προβλήματά της, όπως την παιδική βία που βλέπουμε να εξαπλώνεται στα σχολεία, στους δρόμους ακόμα και εντός οικογενειών.

Θα πρέπει να επαναφέρουμε το κύρος των δασκάλων και των καθηγητών μας, τις αξίες που διδαχθήκαμε από τις οικογένειές μας και το σχολείο.

Θα πρέπει να αφυπνιστούμε και να διαφυλάξουμε την οικογένεια, την κοινωνία και την εθνική μας ταυτότητα από εχθρούς που είναι πλέον φανερό σε τι αποσκοπούν: στην διάλυση της οικογένειας, της κοινωνίας, του έθνους, της θρησκείας και της πατρίδας.

Του Ανδρέα Βορύλλα,

Βουλευτής Δυτικού Τομέα Αθηνών – ΝΙΚΗ